Training / Lessen

GROEPSLESSEN

Maandag
09.30-10.30         Circuitles
18.30-19.15         Circuitles
19.15-20.00         Circuitles

Dinsdag
19.00-19.45         Pumples
20.00-21.00         Fitdance Bergambacht

Woensdag
09.30-10.30         Circuitles
19.00-20.00         Pump en BBB Bergambacht

Donderdag
19.00-19.45         Circuitles

Vrijdag
09.30-10.30         Circuitles

VRIJ FITNESS

Maandag
08.30-09.30         fitness
10.30-11.30         fitness
17.00-19.00         fitness
19.45-21.30         fitness

Dinsdag
08.30-11.30         fitness
17.00-19.00         fitness
19.45-21.30         fitness

Woensdag
08.30-09.30         fitness
10.30-11.30         fitness
17.00-21.30         fitness

Donderdag
08.30-11.30         fitness
17.00-19.00         fitness
19.45-21.30         fitness

Vrijdag
08.30-09.30         fitness
10.30-11.30         fitness
19.00-20.30         fitness

Zaterdag
09.00-12.00         fitness

VECHTSPORTLESSEN (BUDOLESSEN)

JUDO

Bergambacht  |  Fastfit & Zo Sportstudio –  Transportstraat 9

Maandag                            14.45 – 15.35                    5 – 8 jaar

Maandag                            15.35 – 16.30                    8 – 12 jaar

Woensdag                          20.00 – 21.00                    13+

Schoonhoven  |  CSG Willem de Zwijger –  Kamerlingh Onnesdreef 4

Vrijdag                                 16.30 – 17.30                    5 – 8 jaar

Vrijdag                                 17.30 – 18.30                    8 – 12 jaar

Vrijdag                                 18.30 – 19.30                    13+

 

JUDO & JUJITSU

Bergambacht  |  Fastfit & Zo Sportstudio –  Transportstraat 9

Woensdag                           20.00 – 21.00 uur              13+

 

KICKBOKSEN

Lekkerkerk       |  Kon. Wilhelminaschool –  Koninginneweg 5-7

Maandag                            17.00 – 18.00                    5 – 12 jaar

Maandag                            20.00 – 21.00                    13+

Fastfit Circuitles (groepsles)

Onze circuit lessen duren 30 minuten en de oefeningen worden gedaan met losse materialen zoals een kettlebell, dumbels en steps. Om het fysiek en mentaal uitdagend te houden maken wij elke maand een nieuwe circuitles. Je verbetert je conditie, krijgt meer spierkracht en je verbrandt in korte tijd veel calorieën.

Fastfit training

Zeer geschikt voor mensen met weinig tijd! Traditionele trainingen duurden vroeger ongeveer een uur maar waarom? Soms is een uur te kort, maar ook vaak te lang. Als je de kracht wilt verhogen zijn per spiergroep 2 setjes van 10 herhalingen het meest effectief. Dit houdt in dat je met gemiddeld 7 oefeningen je hele lichaam getraind kan hebben. Op een andere dag doe je dit weer met andere oefeningen zodat je wel variatie in je training houdt. De duur van een training duurt dan tussen de 8 en 12 minuten. In 20 minuten kan je met cardio fitness prima je conditie verhogen. Zodat je in een training van 30 minuten prima je doelstellingen kan halen.

Vrij Fitness

Fitness bestaat heel lang. Met vrij fitness zit je niet vast aan een bepaalde tijd of dag. Er staat niet altijd een trainer tot je beschikking. Op afspraak kan er altijd een afspraak voor  een  nieuw schema of  nieuwe trainingsmethode worden gemaakt. Dit is bij alle abonnementen inbegrepen!

Fastfit Senior

Speciaal voor senioren die fit willen blijven!

Een fitness programma voor senioren die aan de gezondheid willen werken. Het trainen van de conditie en spieren is niet aan leeftijd gebonden, wel de manier waarop. Bij Fastfit senioren is er constante begeleiding van een trainer. De trainer zorgt ervoor dat er voldoende variatie in de training zit, wat beter is voor de opbouw van spierkracht en conditie.  Voor of na de training is er tijd voor een kop koffie in onze gezellige koffiecorner.

Pump & BBB

De Pump en BBB les is een makkelijk te volgen groeps-les op muziek. De les bestaat voornamelijk uit spier  verstevigende oefeningen soms door oefeningen zonder gewichten (BBB) maar ook door oefeningen met gewichten (Pump). Waardoor niet alleen de buik,billen en benen worden getraind maar ook de borst, rug en armspieren niet vergeten worden. Afgewisseld met lichte cardio oefeningen (aerobic) waardoor het calorie verbruik niet vergeten wordt. Voor diegene die wel van moeilijke maar leuke pasjes houden verwijzen wij graag naar de Fitdance les.

Fitdance

Een leuke les waar verschillende dansstijlen worden gecombineerd. De conditie wordt door deze les enorm verbeterd en ongemerkt verbrand je ook nog eens veel calorieën. Deze les geeft je echt een good feeling. Af en toe afgewisseld met kracht oefeningen zoals die voor de buik. Voor echte spier verstevigende oefeningen verwijzen wij u graag naar de pump en BBB les.

Vechtsportlessen

Judo

Judo is een vechtsport voor jongens en meisjes.  Met nadruk op behendigheid en evenwicht en er wordt veel aandacht besteed aan het leren vallen. De technieken bestaan uit grond- en werptechnieken.

Vanaf 5 jaar kunnen kinderen met judo beginnen.

Karate-Jitsu

Karate Jitsu is een combinatie tussen Karate en Jiu-Jitsu. De technieken bestaan uit stoten,  schoppen, worpen, klemmen en wurgingen. Zeer geschikt om jezelf te leren verdedigen.

Kickboks

Een  leuke kickboksles, waarin conditie  centraal staat. Het fysieke (pittige) van kickboksen waar ook de buikspieren veel worden getraind, dit alles op een veilige manier.